Siirry sisältöön

Palvelut ja tuotteet

Customer Behaviour Lab tehostaa liiketoiminnallisia prosesseja sekä mahdollistaa kilpailuedun syntymisen hyödyntäen biometriikkaa.

Tietokoneen alareunaan asennettavan kameran tai kannettavien lasien avulla mitataan silmän liikettä ja katseen kohdentumista verkkosivuilla. Verkkosivujen toimivuutta tutkittaessa silmänliikettä mittaava laitteisto tarkastelee katseen siirtymistä ja kohdistumista.

Silmänliikkeen seurantaa käyttämällä saadaan luotettavaa dataa katseen kohdistumisesta. Näin saadaan luotua esimerkiksi lämpökartta, josta voidaan laskentaohjelmiston avulla määrittää aika, jonka koehenkilön katse on ollut kohdistuneena kohteeseen.

Mainoksen vaikuttavuutta voidaan tutkia mittaamalla ja analysoimalla kasvojen ilmeiden vaihteluita. Kasvojen ilmeitä tunnistava yksikkö havainnoi ja tulkitsee sekä tahattomia että tahallisia kasvojen lihasten liikkeitä käyttäen riittävän korkearesoluutioista kameraa yhdistettynä sovellukseen.

Kasvojen ilmeitä tunnistava yksikkö voidaan yhdistää erilaisiin koetilanteisiin, jolloin saadaan selville koehenkilöiden todelliset tunnetilat mainosta katsottaessa.

Lainatarjouksen tehokkuutta voidaan tutkia mittaamalla ja tulkitsemalla koehenkilön hikoilusta johtuvia ihon sähkönjohtavuuden muutoksia. Sormiin kiinnitettävien antureiden avulla saadaan mittaustuloksia, jotka voidaan yhdistää mittausolosuhteisiin ja -tilanteisiin.

Mitattaessa ihon sähkönjohtavuuden muutoksia saadaan luotettavia tuloksia lainatarjousten aikaansaamien tunnetilojen vahvuuksista.